WE ARE VIRTUOSO.

You can add any content in the Side Area, including widgets, links, buttons, social icons, and other elements. Set an additional navigation throughout your site, or embed information that will be available to website visitors regardless of the page they are on.
Follow Us
Back to top
 

Ai o agenție digitală? Iată de ce să colaborezi cu un studio de content marketing

Sekko / Externalizare Servicii Content Marketing  / Ai o agenție digitală? Iată de ce să colaborezi cu un studio de content marketing
externalizare-content-writing-studio

Ai o agenție digitală? Iată de ce să colaborezi cu un studio de content marketing


Ai proiecte în desfășurare dar te blochezi de fiecare dată când trebuie să primești conținutul pentru site de la client? El nu are timp, tu nu ai expertiza necesară…și iată cum proiectul nu se finalizează la timp, îți blochezi timp și bani, iar clientul nu este nici el mulțumit.
Ce-i de făcut? Ce-ar fi dacă ai apela la un studio de content marketing și copywriting care să scrie pentru tine și clienții tăi, într-un termen decent, astfel încât toate proiectele să se desfășoare lin, ca la carte, fără nervi, întârzieri și frustrări?


Crearea textelor nu ar trebui să reprezinte un obstacol de care să te lovești aproape la fiecare proiect. La Sekko Creative Studio te ajutăm să elimini crearea de conținut din lista ta de responsabilități și să-ți concentrezi energia pe ceea ce contează pentru tine.
Externalizarea content writingului către un studio specializat aduce beneficii multiple agenției tale – și rezultatelor tale – în numeroase moduri. Înainte de a discuta despre CUM să externalizezi nevoile tale de creare de conținut, să vedem mai întâi DE CE ar trebui să o faci!

Când nu ai pregătirea profesională sau experiența necesară în redactarea de conținut online, poți ajunge să te învârți în cerc zile întregi încercând să scrii un singur articol de blog. Gândește-te la toate orele pe care le-ai irosit chinuindu-te să creezi conținut, în loc să te ocupi de ceea ce știi tu cel mai bine!
Aceste ore se adună și te costă mai mult decât doar timp pe termen lung. Te costă clienți noi de calitate, proiecte profitabile și creșterea afacerii – ca să nu mai vorbim de stresul acumulat.
Te-ai gândit că a venit momentul să angajezi un copywriter profesionist care să preia frâiele, nu-i așa? Dar înainte de a publica acel anunț de angajare, oprește-te puțin și răspunde la întrebarea aceasta: Este o soluție rentabilă pentru tine?


Dacă te gândești să angajezi un content writer intern pentru a scăpa de sarcina de a scrie conținut, este mai bine să evaluezi dacă ai cu adevărat suficient de mult de lucru pentru a justifica un angajat cu normă întreagă și să obții în continuare profit.
Studiourile de content marketing sunt formate din oameni care doar asta fac, zi de zi: scriu. Și, în plus, sunt capabili să livreze un conținut de super calitate, respectând termenele limită.

Pentru că plătești un studio specializat per proiect, achiți doar pentru ceea ce ai nevoie cu adevărat. Dacă te afli între proiecte, nu va trebui să plătești un angajat intern doar să aștepte următorul proiect.
Externalizarea nevoilor de content către profesioniști te ajută să economisești bani pe termen lung, deoarece poți apela la serviciile lor atunci când apare o nevoie reală și te poți baza întotdeauna pe calitatea livrabilelor.

Nu e nevoie să-ți spunem că lumea agențiilor digitale poate fi destul de instabilă.
Într-o săptămână, poți fi complet copleșit de munca pentru clienți, iar în următoarea… să fie liniște totală.
Acest lucru nu este întotdeauna rău. Îți oferă timp, energie și resurse pentru a investi înapoi în propria afacere. O pauză între proiecte este momentul perfect pentru a vedea cum poți îmbunătăți lucrurile la nivel intern – de la procesele de lucru până la dezvoltarea companiei.

Dar dacă ești responsabil pentru angajați, lipsa de lucru poate fi o problemă serioasă. Cu un content writer intern ai un salariu de plătit, indiferent care este volumul de muncă. Iar când situația devine haotică, există o limită a ceea ce poți cere unei singure persoane să realizeze într-o săptămână, menținând în același timp standarde înalte de calitate.
De aceea, externalizarea serviciului de content writing este o opțiune mai sigură pentru agențiile digitale de toate dimensiunile.
Mai mult de atât, știi că specialiștii în copywriting sunt pregătiți să gestioneze orice volum de muncă ai – fie că e prea mult, prea puțin sau exact cât trebuie.

Este nevoie de timp pentru a crea conținut eficient – conținut care atrage și implică publicul țintă. Iar când te zbați deja să ții pasul cu cerințele clienților, s-ar putea să nu ai suficient timp pentru a te dedica realizării unui conținut de calitate.
Ai întâlniri pe care trebuie să le onorezi, o mulțime de mailuri care așteaptă răspunsuri și o arhitectură de site complexă de prezentat clientului. Dacă încerci să le faci pe toate singur, s-ar putea să te grăbești în anumite sarcini în loc să îți acorzi timpul necesar pentru a le face corect.
Greșelile apar în astfel de momente – și asta este ultimul lucru pe care ți-l dorești.


Imaginează-ți că ai putea să te concentrezi pe operațiunile proprii ale afacerii tale și să faci ceea ce știi cel mai bine – să oferi în mod constant servicii excelente clienților tăi. Externalizarea copywriting-ului către un studio specializat elimină o sarcină uriașă (și importantă!) de pe lista ta și îți oferă timpul necesar pentru a face exact asta.

Muncești din greu pentru succesul agenției tale, depășind așteptările pentru a-ți impresiona clienții și a oferi valoare reală în fiecare proiect. Dar te-ai gândit vreodată cum munca altcuiva poate nu doar să-ți facă viața mai ușoară, ci și să-ți îmbunătățească imaginea brandului?
În această industrie, totul se rezumă la a-ți menține clienții mulțumiți. Iar când colaborezi cu un studio profesionist de content marketing, te poți baza pe o calitate constantă în conținutul pe care îl produci.

Rezultatele vor vorbi de la sine. Externalizarea redactării de conținut este o modalitate sigură de a-ți diferenția agenția de concurenți, de a obține mai multe recomandări de la clienții tăi și de a atrage alții noi, prin oferirea unor servicii mai ample.
Spre exemplu, la Sekko Creative Studio realizăm multe tipuri de conținut: pentru site-uri, articole de blog, advertoriale, texte pentru newslettere, descrieri de produse, descrieri de categorii și conținut pentru Social Media.

Deși poate părea tentant să alegi un freelancer, dacă ne ceri părerea, vom recomanda întotdeauna colaborarea cu un studio specializat. Iată de ce:
• Ai acces la o echipă diversificată de copywriteri cu expertize în multiple domenii
• Pot gestiona simultan mai multe proiecte complexe
• Oferă servicii suplimentare precum auditul și strategia de conținut
• Dispun de mai multe instrumente și resurse profesionale
• Comunicarea este mai structurată și mai eficientă
• Cu manageri de proiect și editori dedicați, proiectele se desfășoară mai lin
• Cu o echipă de content writeri de încredere, poți conta pe livrarea la termen.

Cu toții putem cădea de acord asupra unui lucru: conținutul de calitate contează enorm. Externalizarea textelor către un studio specializat de content marketing nu este doar o soluție care îți va ușura viața, ci o decizie strategică care te poate ajuta să îți dezvolți agenția.

Imaginează-ți cum ar fi să livrezi constant proiecte la timp, să te bucuri de feedback pozitiv din partea clienților mulțumiți de conținutul primit și să ai timpul și energia necesare pentru a-ți dezvolta agenția în direcțiile care contează cu adevărat.
Nu lăsa crearea de conținut să fie călcâiul lui Ahile al agenției tale! Poți transforma această provocare într-un avantaj prin parteneriatul cu experți care respiră și trăiesc pentru cuvintele bine alese și mesajele care convertesc.
Este timpul să faci pasul către o colaborare care va aduce beneficii tuturor părților implicate: agenției tale și clienților.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.