WE ARE VIRTUOSO.

You can add any content in the Side Area, including widgets, links, buttons, social icons, and other elements. Set an additional navigation throughout your site, or embed information that will be available to website visitors regardless of the page they are on.
Follow Us
Back to top
 

Colaborări content

Căutăm oameni de content. Hai să ne cunoaștem!

Căutăm oameni cool pentru proiecte smart

Ne plac oamenii, în special cei creativi și ingenioși. De aceea, dorim să ne extindem în permanență rețeaua de colaboratori și să ne transformăm într-o frumoasă comunitate ce are la bază pasiunea pentru scris. Așa că, indiferent de skill-urile pe care le ai (SEO, Content Marketing, Copywriting, Social Media), așteptăm un CV + portofoliu (sau un material demonstrativ) pe adresa: [email protected].

Ce trebuie să știi?

Lucrările sunt project-based;

Ne dorim să primim de la tine articole, descrieri, comunicate documentate, creative și mai ales 100% originale;

La începutul fiecărei lucrări vei primi de la noi un brief detaliat și un deadline care trebuie respectat cu strictețe;

Scrierea materialului include și o modificare;

Ne dorim editori flexibili, cu condei, care captează esență subiectului.

Ce vei primi de la noi?

Plata la timp în funcție de proiect;

Flexibilitate. Atâta timp cât este respectat deadline-ul ține doar de ține cum te organizezi;

Vei avea parte de consultanță din partea noastră și vom discuta deschis orice ține de subiectul/tema dată;

Posibilitatea de a-ți construi un portofoliu impresionant.

Nu ezita să ne contactezi! Vom face echipa bună împreună.

Social Media Specialist Colaborator

În momentul de față suntem în căutarea unui Social Media Specialist colaborator care să știe să jongleze cu rețelele de socializare, atât Facebook, Instagram cât și LinkedIn.

Ce ne-am dori de la tine:

să poți administra mai multe conturi de Social Media;

să creezi conținut original, unic, atât în limba română cât și engleză;

să creezi și să implementezi planul editorial;

Ads: să creezi textele și vizualurile aferente; să setezi campaniile și să stabilești modalitatea de targetare a publicului țintă; să monitorizezi și să optimizezi campaniile;

să concepi analize și raportări asupra activității de promovare prin canalele de SM.

Ce mai aștepți?